Vineri, 15 Octombrie 2010 20:24

SuperBlog 2010 - Etapa IX

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
Logo OKTAL"Enunţ probă: Scrie un articol în care să explici cele 3 avantaje OKTAL.ro: Livrare gratuită, Posibilitatea de returnare în 30 de zile şi Garanţia «e-service»".

OKTAL.RO – AVANTAJE X 3

Acasă la familia D. O după-amiază plăcută de toamnă. Doamna casei era la computer, făcând shopping online. Săptămâna următoare, surorile ei gemene împlineau o anumită vârstă, iar ea dorea să le facă un cadou deosebit. Intră pe site-ul OKTAL.ro, sfătuită de fiul ei, care obişnuia mereu să îşi cumpere de acolo gadgeturile.
Ea alesese două aparate foto digitale, ştiind că ambele surori erau pasionate de fotografie şi că în vara ce trecuse participaseră la o tabără de creaţie foto pe litoral. Doamna îşi calcula cu atenţie suma, nevrând totuşi să treacă peste un anumit buget, mai ales că voia să-i facă şi fiului ei o surpriză şi să-i cumpere un telefon nou. Una din surori locuia în Bucureşti, deci taxa de transport era de 15 lei, iar cealaltă locuia în Baia Sprie, deci va trebui să plătească 20 de lei pentru transport, plus 1 leu pe kilometru faţă de cel mai apropiat sediu de curierat Nemo, adică cel din Baia Mare, în Baia Sprie nefiind sediu al acelei firme de curierat. Uitându-se mai bine la condiţiile de plată, află că nu trebuia să plătească nimic pentru transport, deoarece produsele comandate de ea depăşeau suma de 500 de lei, deci se încadrau pentru Livrare gratuită.

Finaliză comanda (inclusiv surpiza pentru băiat) şi îl lăsă la computer pe fiul ei, care era mâhnit pentru că i se stricase router-ul wireless comandat în urmă cu o jumătate de an de la OKTAL. Aflase de la un prieten că cei de la OKTAL dispun de Garanţia "e-service". Băiatul completă o solicitare de service, specificând că produsul defect era în garanţie. Acum nu avea decât să aştepte un e-mail sau un telefon de la un operator de service de la OKTAL. Dacă produsul nu va putea fi reparat urmând indicaţiile persoanei de la tehnic, va fi preluat de către un curier. Nici măcar nu va trebui să plătească plata taxelor de curierat, pentru că în oraşul în care locuieşte se află o agenţie teritorială a firmei de curierat! Nu-i va rămâne decât să aştepte o estimare din partea celor abilitaţi să-l repare, iar apoi produsul îi va fi returnat prin acelaşi curier, după reparare sau înlocuire.

Acasă la familia R. Soţul şi soţia revedeau o mulţime de poze din vacanţa lor de la munte. Aveau un laptop nou, cumpărat doar de opt zile, de pe site-ul OKTAL.ro. Soţia se dusese în bucătărie, să umple ceştile de ceai, când auzi că soţul ei se entuziasma, vorbind cu cineva la telefon. Când se întoarse în suflagerie, află că au câştigat un laptop nou, deoarece au participat la un concurs şi numele lor a fost tras la sorţi. Fericiţi pe moment, deveniră îngrijoraţi de faptul că tocmai achiziţionară laptopul şi nu aveau ce să facă cu un al treilea laptop, dat fiind faptul că unul îl foloseau pentru afaceri, şi unul pentru divertisment.

Intrară pe site-ul OKTAL şi, spre uşurarea lor, citiră despre politica de Returnare a produsului şi a contravalorii acestuia, în termen de 30 de zile de la cumpărare, fără penalităţi şi fără ca clientul să fie obligat să invoce vreun motiv. Testaseră laptopul şi erau mulţumiţi de el, însă cel pe care îl câştigaseră era cu mult peste posibilităţile lor financiare, aşa că se deciseră să îl retuneze.

Acest articol e fictiv, şi a fost scris pentru a ilustra cum ne putem bucura de avantajele serviciilor OKTAL.

Pentru etapa 9 a concursului SuperBlog 2010.
Citit 588 ori

Autor

Lexa Verzes

Public Relations Specialist in European Union-funded projects. (Also a dreamer, writer; music lover; radio lover; movies lover.)

Comentarii   

Permalink 0 Iulia Mihai
Curat si explicit :)
16-10-2010 14:55 Răspunde Răspunde cu citat Citat

Adaugă comentariu

Codul de securitate
Actualizează

About me


"I'm a saint and I'm a sinner / I'm a loser, I'm a winner / I am steady and unstable / I'm young, but I am able" Jessica Andrews - Who I Am

Twitter feed

Comentarii noi