Duminică, 24 Octombrie 2010 19:51

SuperBlog 2010 - Etapa XIV

Evaluaţi acest articol
(1 Vot)
"Enunţ probă: Azerty.ro ţi-a ascultat sfaturile de anul trecut şi şi-a schimbat înfăţişarea! Probabil că ţi-ai dat deja seama de asta la vederea noii sigle. În câteva zile îl vei vedea îmbrăcat în haine noi şi cu multe noutăţi care vor duce comerţul online la un alt nivel!

Cum ai relansa tu acest site? Ai face un eveniment de lansare? Dacă da, cum? Ce invitaţi ai avea? Unde ai organiza acest eveniment?

Dacă nu vei avea un eveniment de lansare, cum vei face ca să afle toată lumea de noutăţile pe care le va aduce noul Azerty.ro în comerţul electronic? Prezintă-ne prin intermediul unui articol postat ce acţiuni vei întreprinde pentru a promova relansarea site-ului Azerty.ro.”
AZERTY – LA SIGLĂ NOUĂ, O STRATEGIE NOUĂ

Întotdeauna m-am întrebat dacă numele site-ului Azerty vine de la aşezarea specifică a tastelor la computere (şi la maşinile de scris, în trecut). Pentru cititorii care nu sunt în temă, trebuie să specific că Azerty este un magazin online specializat pe produse IT&C. E un lucru ştiut că în ultimii ani, comerţul electronic s-a dezvoltat, iar magazinele virtuale au câştigat teren, uneori în defavoarea celor clasice.

Cu Azerty m-am întâlnit şi la ediţia trecută a concursului SuperBlog, în 2009, când a trebuit să scriem ce îmbunătăţiri am aduce noi, concurenţii, dacă am fi managerii magazinului. Nu am avut prea multe critici la adresa site-ului, însă ţin minte că m-a deranjat afişarea preţurilor în RON (simbol folosit pe piaţa monetară) şi nu în lei (leul, este până la urmă, moneda naţională), afişare pe care nu au schimbat-o nici acum. Până la urmă, este o decizie managerială şi sunt dispusă să trec peste asta. Smile

Azerty ne promit o relansare a site-ului "care va duce comerţul online la un alt nivel". Sunt de părere că un un eveniment de promovare a noii înfăţişări a magazinului este necesar. Aş alege o sală nu prea mare, aranjată poate cu elemente de decor potrivite stilului magazinului. Pentru o mai multă publicitate, aş invita bloggeri specializaţi pe domeniul de IT&C, dar şi bloggeri cu siteuri de alt profil, care pe lângă că ar face live-blogging de la eveniment pe Twitter sau Facebook, ar avea şansa să testeze anumite produse comercializate de Azerty, pentru ca apoi să le facă recenzii pe blog. 

Totuşi, nu trebuie să uităm faptul că Azerty se adresează nu numai cumpărătorilor din Bucureşti, ci din toată ţara. De aceea, cei care nu participă la evenimentul de lansare pentru a afla noutăţile, pot să se simtă oarecum neglijaţi. De aceea, o campanie purtată prin toate mijloacele mass-media va avea cu siguranţă rezultate pozitive. Încă sunt oameni care nu au utilizat niciodată internetul pentru a achiziţiona un produs sau altul: cum ar fi ca Azerty să-i convingă că acum este momentul să facă acest pas? Prin bannere pe Internet, în ziare sau reviste, prin spoturi audio-video pentru Internet şi radio-TV şi prin bannere şi afişe electronice în oraş, pentru cei care nu sunt foarte familiarizaţi cu Internetul. 

Comerţul electronic este o alternativă excelentă la cel clasic. Recent, mi s-a întâmplat să am nevoie de un mouse cu conectare USB, pentru că mi se stricase cel pe care îl foloseam (am laptop, dar utilizez rar mouse-ul încorporat) şi m-am dus la magazinul specializat din cartier, unde am constat că aveau doar trei modele de mouse. Aşa că am ajuns acasă şi „în doi timpi şi trei mişcări” am cumpărat un mouse, alegând din sutele de modele existente pe un anume site de profil.

Rămâne la latitudinea celor de la Azerty să-şi promoveze afacerea astfel încât clientul să capete încredere, să vadă în magazin soluţia cea mai rapidă şi eficientă pentru achiziţionarea produselor necesare.

Acest post a fost scris pentru etapa 14 a concursului SuperBlog 2010.
Citit 587 ori

Autor

Lexa Verzes

Public Relations Specialist in European Union-funded projects. (Also a dreamer, writer; music lover; radio lover; movies lover.)

Adaugă comentariu

Codul de securitate
Actualizează

About me


"I'm a saint and I'm a sinner / I'm a loser, I'm a winner / I am steady and unstable / I'm young, but I am able" Jessica Andrews - Who I Am

Twitter feed

Comentarii noi