Ce mi-a atras atenţia la Blogway?
- Modul în care şi-au prezentat produsul (strategia de marketing);
- Faptul că au venit cu o manieră nouă, inovativă de vânzare a produsului (cardul Blogway);
- Oferă asistenţă 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână;
- Concepţia tinerească, fresh, energică despre blogging;
- Comunicarea cu clienţii este făcută direct, prin intermediul social media (Facebook, Twitter) şi logic, al blogului Blogway (deci există un feedback imediat din ambele părţi);
- Posibilitatea de a testa serviciul Blogway înainte de a-l cumpăra;
- Posibilitatea de a testa şi experimenta pe www.blogwaydemo.ro (setări de admin, layout-uri, widget-uri, pagini, script-uri etc.);
- Foloseşte platforma WordPress, mult mai complexă decât alte platforme cu care eram eu obişnuită, şi care se bucură de o popularitate crescândă în online;
- Oferă serviciu de e-mail cu posibilitatea creării mai multor căsuţe poştale electronice.
Fără a face laudatio, mă consider norocoasă pentru că am beneficiat de serviciile lor timp de aproape un an, deoarece de când sunt utilizator Blogway, am învăţat o grămadă de lucruri despre administrarea unui site / blog. În plus, un domeniu .ro îmi conferă o altă prestanţă în online, devenind o carte de vizită oficială, chiar dacă e virtuală.
Acest articol a fost scris pentru etapa 29 a concursului SuperBlog 2010.