Marți, 16 Noiembrie 2010 00:08

SuperBlog 2010 - Etapa XXXI

Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
"Enunţ probă: Astăzi, Azerty.ro ridică ştacheta în comerţul online românesc! Pe lângă noul look, Azerty vine şi cu multe noutăţi în comunicarea comerţului online, dar şi cu diverse facilităţi, pentru a fi cât mai aproape de clienţii săi.

Tema pentru această probă este să specificaţi care sunt argumentele pro şi contra noului site. Vă rugăm să dezvoltaţi ideile şi să fiţi cât mai generoşi în detalii.”
UN AZERTY NOU-NOUŢ

După câteva săptămâni în care au ţinut lumea pe jar, cei de la Azerty au făcut, în sfârşit, mult aşteptata „dezvelire” a noii interfeţe a site-ului. Pentru cei neavizaţi, trebuie menţionat că Azerty este un magazin online specializat pe soluţii de IT&C.

La o primă analiză, constat că Azerty a renunţat la eternele culori ale layout-urilor prezente pe multe site-uri de nişă, şi au făcut un rebranding puternic, care începe cu design-ul: un nou logo, cu alb şi albastru, şi un nou layout, în acelaşi culori, pentru a face un statement puternic.

Mai jos, voi prezenta câteva opinii pro şi contra pe care le-am dezvoltat în cadrul perindării prin noul site Azerty.

Argumente pro:
  • funcţia "live face on web", activată atunci când un utilizator intră pe site, prezentă prin o domnişoară sau un domn ghidează utilizatorul pe harta site-ului sau oferă asistenţă informaţională;
  • faptul că se comercializează PC-urile cu Windows preinstalat (acest mod de a vinde sistemele desk şi laptop-urile este specific pieţei americane);
  • categoriile şi subcategoriile de produse, aliniate ordonat, în stânga paginii, pentru o vizualizare cât mai rapidă şi mai concisă;
  • filtrele diversificate care simplifică mult căutarea unui produs (producător, culoare, calităţi ale produsului etc.);
  • existenţa categoriei "eLibrărie", unde sunt disponibile software-uri educaţionale şi reviste;
  • existenţa posibilităţii de a cere informaţii despre produsul care interesează, posibilitatea de a-l compara cu altul, recomanda şi posta pe Facebook dacă place (prin intermediul butonului "Like");
Azerty Comparare produse
  • icoana prezentă la pagina de "Promoţii", în dreptul fiecărui produs redus sau promoţional, din care cumpărătorul află ce avantaje are dacă achiziţionează respectivul articol;
Azerty Promotii
  • cardul VIP, cu discount de 2%, oferit clienţilor fideli ai magazinului;
  • campania "Microsoft Original", prin care Azerty.ro şi Microsoft îndeamnă utilizatorii de PC-uri să achiziţioneze computere cu sisteme de operare preinstalate – simpatică şi de efect!;
  • review-urile video la diverse articole IT&C – pentru a şti ce?, când?, cum?, de ce? şi pentru ce?;
  • interactivitatea cu clienţii şi vizitatorii prin intermediul reţelelor de social media Facebook, Twitter şi prin intermediul blogului Azerty;
  • prezentarea unor produse în imagini de 360°, pentru o analiză mai detaliată a aspectului şi altor caracteristici.

Argumente contra:
  • vechea nemulţumire legată de afişarea preţurilor în RON şi nu în lei (nu mai există lei vechi, deci de ce se păstrează acest simbol?);
  • lipsa filtrului "preţ", pentru a ordona produsele în funcţie de preţ, de exemplu: "produse între 1000-2000 lei", "între 2000-3000 lei" etc. (în cazul în care există un buget strict, limitat pentru cumpărături şi lipsa timpului în a parcurge toate produsele de la diferite branduri pentru a vedea care preţuri se apropie de bugetul deţinut).

Îmbunătăţirile aduse site-ului sunt vizibile, de asemenea şi inovaţiile cu care se prezintă pe piaţa românească. Vă invit să vizitaţi magazinul online Azerty, sau chiar să-i treceţi pragul "fizic" la adresa din Bucureşti, unde puteţi testa diferite produse comercializate de Azerty.

Acest articol a fost scris pentru etapa 31 a concursului SuperBlog 2010.
Citit 305 ori

Autor

Alexandra Verzes

Public Relations Specialist in European Union-funded projects. (Also a dreamer, writer; music lover; radio lover; movies lover.)

Adaugă comentariu

Codul de securitate
Actualizează

About me


"I'm a saint and I'm a sinner / I'm a loser, I'm a winner / I am steady and unstable / I'm young, but I am able" Jessica Andrews - Who I Am

Twitter feed

Comentarii noi